window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-155389987-1');
MENU

Blog overzicht

31 maart 2020

Meehelpen aan een betere wereld, en toch je klanten een zo’n compleet mogelijke service bieden. Wij vervingen de geprinte catalogus voor een digitale variant.

Verhuis jouw klant van print naar digitaal

De klanten van Textile Europe zijn er enorm aan gewend, maar goed voor het milieu is het niet, de geprinte catalogus. Ook Textile Europe moet mee in de digitalisering. 
De uitdaging voor ons, was om de ervaring die de klanten nu hebben met het fysieke product, minstens zo goed of zelfs nog beter maken met een digitale variant. 

Slimmer navigeren en filteren

De kracht van de geprinte catalogus zit hem in de uitstekende vindbaarheid van de artikelen. En dat bij een specifiek artikel snel duidelijk wordt wat de eigenschappen, variaties, kleur en materialen zijn. Wij bedachten een slimme navigatie met een gekoppeld filter zodat de gebruiker op één plek snel bij zijn voorkeurs product uit komt. Met aansluitend een wensenlijst die opgeslagen en gedeeld kan worden. Dit uiteraard in een zeer attractieve stijl, met grote afbeeldingen en beweging in de pagina. Benieuwd? We gaan binnenkort live. Houd daarom vooral onze socials in de gaten. 

Marco de Kort

Lead UX Design