window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-155389987-1');
MENU

Blog overzicht

30 maart 2020

We hebben de laatste maanden keihard gewerkt aan de restyling van een paar mooie bedrijven. Één daarvan is Breedveld & Schröder, een elektrotechnisch aannemersbedrijf die al sinds 1886 bestaat…

Opfrissen van het logo
De uitvraag kwam in eerste instantie vanuit een andere klant van ons, Almere City FC. Breedveld & Schröder is daar sponsor en het oude logo kwam niet meer lekker over op de diverse sponsor uitingen in en rondom het stadion. Zij hebben ons gevraagd om het oude logo op te frissen, wij hadden daar wel oren naar en zijn aan de slag gegaan met het logo.

Van jas naar huisstijl
Net zoals in het oude logo hebben we Zeus als basis genomen en hem in 3 nieuwe, moderne jasjes gestoken. Ze waren licht geschokt maar wel blij verrast door het resultaat. Er werd een keuze gemaakt uit de drie jasjes en wij kregen het verzoek om het logo door te ontwikkelen naar een complete huisstijl.

Breedveld & Schröder is helemaal in het nieuw gestoken, van logo tot website en van bedrijfskleding tot aan wagenpark. Zelf hebben zij om de spanning op te bouwen een restyling releaseparty gehouden waar de medewerkers verwend werden met een welkomstpakket. Deze bestond uit een Breedveld & Schröder branded fluitje, pak kaarten, flesje bier en een flesopener om het biertje te openen en uiteraard te toosten.
 
PROOST OP DE NIEUWE HUISSTIJL!

Danny Bouman

Allround Designer - Editor