window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-J7DLF6ER9Y');

Emla

Emla is een merk van Aspen. De Emla pleisters verdoven de huid zodat de drager een injectie nauwelijks voelt. Of een vaccinatie, zoals we die in 2021 allemaal krijgen. En dat is goed nieuws voor 6 miljoen Nederlanders die een vorm van prikangst hebben. Tijdens de grote vaccinatie ronde van 2021 maakten wij een campagne rond prikangst.

Het budget was te klein om 6 miljoen Nederlanders met prikangst te bereiken. Daarom hebben we een strategie ontwikkeld met een slimme campagne-opzet. De campagne was te zien op social media en in bannering op alle bekende nieuwssites. Daarnaast is er PR ingezet om aandacht in landelijke media te genereren.

Met de PR campagne hebben we voor Emla veel bekendheid gegenereerd op TV en op de nieuws websites. Zo liet Beau zich bijvoorbeeld live op TV vaccineren door Ernst Kuipers.

De campagne was bij uitstek ook geschikt om jongeren te bereiken. Voor social media hebben we korte snelle filmpjes gemaakt over prikangst en de oplossing die Emla biedt.

Dit hebben we ontwikkeld
  • Brand strategie
  • Concept
  • Campagne
  • Website
  • PR

Centraal Beheer

TIP

Pro Actief

Centraal Beheer